Szanowni Państwo,

Serdecznie gratulujemy zakwalifikowania do programu Centrum Prawa Amerykańskiego na rok akademicki 2017/18. Mamy nadzieję, że program spełni Państwa oczekiwania i że nasza współpraca będzie przebiegała pomyślnie.


1. Rezygnacja z uczestnictwa w programie

Jeżeli z jakichkolwiek przyczyn, ktoś z Państwa musi zrezygnować z uczestnictwa w programie, bardzo prosimy o jak najszybsze powiadomienie nas o takiej sytuacji. W czasie wakacji najlepiej kontaktować się z nami drogą mailową.

2. Opłata

Warunkiem uczestnictwa w programie Centrum Prawa Amerykańskiego jest wniesienie opłaty. Opłata dla studentów za roczne studia w Centrum Prawa Amerykańskiego w roku akademickim 2017/18 wynosi 3.000 złotych. Prosimy o wniesienie opłaty jednorazowo w wysokości 3.000 zł do dnia 15 września br. lub w dwóch ratach - pierwszej w kwocie 2.000 zł do dnia 15 września 2017 r. i drugiej w kwocie 1.000 zł do dnia 15 lutego 2018 r.

Opłata dla absolwentów wynosi 6.000 złotych za cały rok. Prosimy o wniesienie opłaty jednorazowo do dnia 15 września br. lub w dwóch ratach - pierwszej w kwocie 3.000 zł do dnia 15 września 2017 r. i drugiej w kwocie 3.000 zł do dnia 15 lutego 2018 r.


Opłatę za CPA należy przekazać na następujące konto bankowe:
Uniwersytet Warszawski, Wydział Prawa i Administracji, ul. Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa (koniecznie z dopiskiem: dla Centrum Prawa Amerykańskiego); numer konta: 22 1160 2202 0000 0000 6084 8799.

3. Plan Zajęć
        
Pierwsze zajęcia w ramach programu Centrum Prawa Amerykańskiego z cyklu Wprowadzenie do Prawa Amerykańskiego rozpoczną się w poniedziałek 16 października 2017 o godz. 16:45.

Przez cały rok, wszystkie zajęcia będą obywały się w sali A.2 przy ul. Lipowej 4.  

Każdy z 10 przedmiotów będzie wykładany codziennie (przez dwa tygodnie - z wyjątkiem jednego modułu, który potrwa tydzień) od poniedziałku do piątku po 1,5 godziny dziennie.

Obecność na zajęciach jest obowiązkowa.

W ciągu całego roku akademickiego 2016/17 zajęcia odbywać się  w następujących godzinach:
poniedziałki, wtorki, czwartki: godz. 16:45 - 18:15
środy i piątki: godz. 8:00 - 9:30

Plan zajęć na rok akademicki 2017/18*:

16-27 October, Introduction to American Law, Professor Clark Cunningham (GSU)

13-24 November, Constitutional Law, Professor Neil Kinkopf (GSU)

4-15 December, Contracts, Professor Corneill Stephens (GSU)

8-19 January, ADR, Professor Paul Zwier, ADR (Emory)

19- February – 2 March, Intellectual Property, Professor Yaniv Heled (GSU)

12-23 March, Torts, Professor Kelly Timmons (GSU)

9-20 April, Business Organizations, Professor George Shepard (Emory)

23 -27 April - TBA

7-18 May, Legal Writing, Professor Nancy Daspit (Emory)

28 May – 8 June,   Family Law, Professor Michael Broyd  (Emory)

Kolejność oraz tematyka modułów może się zmienić.

4. Materiały

Kilka dni przed rozpoczęciem poszczególnych modułów każdy z uczestników programu otrzyma w formie elektronicznej materiały do zajęć. Uczestnicy programu mogą również korzystać ze zbioru Centrum Prawa Amerykańskiego, który znajduje się w Bibliotece WPiA UW.

5. Kontakt

Biuro CPA znajduje się w CI II przy ul. Lipowej 4 pokój 2.5. W miesiącu lipcu i sierpniu biuro CPA będzie otwarte w ograniczonym zakresie ze względu na okres urlopowy. W ciągu wakacji można także kontaktować się z nami na adresy mailowe: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. oraz Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Na wszelkie pytania będziemy starały się odpowiadać na bieżąco.

W ciągu roku akademickiego dyżury dr hab Ewy Gmurzyńskiej - Kierownika CPA odbywać się będą w poniedziałki godz. 14:00-16:30 i środy godz. 9:45-11:15 w biurze Centrum Prawa Amerykańskiego przy ul. Lipowej 4, pokój 2.5, tel./fax.: 22 55 25 920/921.

6. Spotkanie Organizacyjne

Spotkanie organizacyjne dla uczestników Centrum Prawa Amerykańskiego odbędzie się w dniu 5 pażdziernika 2017 w godzinach 16:45 - 17:45 w sali A.2 przy ul. Lipowej 4. Na spotkaniu omówione zostaną szczegóły dotyczące planu zajęć oraz zasad uczestnictwa w programie.
Prosimy wszystkich uczestników o obecność na spotkaniu organizacyjnym.